Majitelé mnoha typů nemovitostí dnes řeší stále stejný problém, ať už se jedná o prodej rodinného domu, rekreační chaty nebo penzionu, anebo o dlouhodobý pronájem, případně o krátkodobé pronájmy ve formě ubytování pro volný čas. Tím problémem bychom mohli souhrnně nazvat prezentací objektu. Musíte zkrátka dát svým potenciálním klientům či zájemcům na vědomí, že existuje, a co nabízíte.
Jistě dobře znáte rčení, že není zrovna moudré nakupovat „zajíce v pytli“, a právě to je tou patálií, která někoho dokáže odradit natolik, že si svůj původní úmysl rozmyslí. A přijít o klientelu jen proto, že vlastně neví, co jim nabízíte, je nesmírně hloupé, nemyslíte?
Rozlišení a velikost fotek – tím bychom měli asi začít. Kdokoli nabízí k prodeji či k pronájmu nějaký dům nebo chajdu či pozemek, bude na Internetu či v inzerentních novinách prezentovat fotky. Jenže není fotka, jako fotka, pokud chcete uspět se snímky na Internetu, musíte lidem nabídnout velký formát, vysoké rozlišení a také zajímavou kompozici snímku.
3D prezentace – jenže někdy ani samotná kompozice u fotek nezabere, a pak je tu 3D prezentace. Co to vlastně je, jak si ji představit? Je to komplex fotografií interiéru, které jsou softwarově poskládány do sebe tak, aby vytvářely celistvý trojrozměrný prostor. Vy se pak pohybujete uvnitř tohoto prostoru pouhým pohybem počítačovou myší. Velmi jednoduše pak uskutečníte prohlídku vnitřních prostor, aniž byste museli sedat do auta a zajet se na daný objekt osobně podívat. Víte zkrátka, do čeho jdete, a žádný zajíc v pytli se vás netýká.
A co zvenčí – součástí virtuálních prohlídek nemovitostí by se mohl stát i vnější koridor. Ten byste mohli nejlépe podchytit například létající kamerou na podvozku vzdušného korábu, a tím není nic jiného, než dron. Někteří s prominutím „idioti“ využívají drony pro válečné účely, pro zabíjení lidí, ale vy můžete využít dron naopak konstruktivně pro ukázku malebného prostředí v blízkosti vaší nemovitosti.