Inu, každý, kdo se takto obléká je však moderní a světa znalý. Já raději budu nemoderní. Ovšem nikomu tento druh oděvu nezávidím ani na něj nenasazuji. Je to každého věc v čem chodí. Ostatním do toho nic není. V každém případě, lze vidět přece i šatky slušivé, čisté a vkusné. Ono vlastně i triko nadělá dosti parády, pokud nějak vypadá. Tento oděvní svršek je dnes hodně oblíben, hlavně mezi mladými. Není se co divit, dobře se to nosí a dobře se to udržuje. Tak proč ne.
Toho ovšem využívají různé firmy a nechávají na trika dělat loga nebo zboží, které oni vyrábí nebo prodávají. Za komunistů to nebylo zrovna nějak moc tolerováno. Zvyk umístit název s fotkou západní kapely se rovnal trestnému činu zběhnutí od socialistické morálky na poklonkování západu. A bylo zle. Příslušníci VB taková trika s oblibou zabavovali a někdy před očima majitelů trhali. Jiní si je brali domů, aby je mohli později draze prodat. Jenže ta doba je již dávno za námi a reklamní tričko je dnes naprosto běžnou věcí běžně nošenou.
Každý, kdo si sem reklamu zadá ví, že je to ta nejlepší investice. Co s reklamou na billboardu. Je sice velká, ale kdo tam neprojede, nevidí ji. Kdežto člověk v triku chodí sem a tam, takže se reklama dostává do míst, kam by jinak nepřišla. Pokud je nositel takového trika cestovatel, tak je docela dobře možné, že se reklama objeví například v Africe, nebo také v Indii. A to je přece obrovské plus pro majitele a jeho firmu, pokud je její znak na tom cestovním triku. Velká spousta podnikatelů to moc dobře ví, a proto si taková triky nechávají na zakázku udělat. Pak mohou jít normálně do prodejen, nebo je lze také darovat na nějakých dobročinných akcích. Meze se fantazii nekladou. Pokud máte také zájem o taková trička, tak si je můžete objednat přes odkaz v tomto článku. Postačí vám, když na něj kliknete.