Všichni, kdo podnikají, vědí a určitě vám potvrdí, že se neobejdou bez dostatku zákazníků. A takové zákazníky je záhodno si nejen získat, ale i udržet. Protože bez nich nejsou peníze a bez peněz není zisk, bez kterého se žádný byznys nevyplatí.
Spousta podnikatelů vám také potvrdí, že nebývá snadné se na trhu prosadit a je tedy škoda kohokoliv ze solventních zákazníků ztratit. A největší smůlou je, když o zákazníka někdo přijde docela zbytečně, když ho ztratí třeba jenom proto, že na něj dotyčný zákazník zkrátka ztratí kontakt. Jak se říká, sejde z očí, sejde z mysli.
A tak je určitě rozumné dělat cokoliv představitelné pro to, aby zákazníci na takového podnikatele nezapomněli. Aby k němu měli cestu co nejpřímější a nezapomněli. A tomu může přispívat třeba i podnikatelovo snadno zapamatovatelné telefonní číslo.
To funguje. Kolik už je to například let, kdy jsem to v televizi slýchal, a přesto si dodnes pamatuji, že „chcete-li nám k tomu psát, tři jedničky padesát“. Což bylo směrovací číslo televizního studia, které už dávno neexistuje. Ale přesto mi to uvízlo v paměti. A když uvízne v paměti klientů podnikatelův telefon, je napůl vyhráno.
Žádný člověk ani žádná firma se ale nemůže spolehnout na to, že mu nebo jí bude přidělené právě takové číslo, které se dobře pamatuje a líbí. A proto jsou tu zlatá čísla Vipcisla, kde si člověk může vybrat z nabídky právě těch čísel, která jsou nejžádoucnější. Která jsou zapamatovatelná a nezaměnitelná. Se kterými se nikdo neztratí. A nejsou to jenom telefonní čísla, jež si tu jde vybírat. Zrovna tak se tu dá zajistit pro svou sebepropagaci i podobně dokonalá státní poznávací značka. A posuďte sami – zapamatujete si spíše nějaké nelogicky poskládané telefonní číslo nebo třeba to složené jenom ze samých jedniček? Odpověď znám předem. Ten se samými jedničkami bude vždy jednička.